"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ БІРЖАН САЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ МАКИНКА АУЫЛЫНЫҢ    "БАЛДЫРҒАН" БӨБЕКЖАЙЫ" МЕМЛЕККЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "ЯСЛИ- САД "БАЛДЫРҒАН" СЕЛА МАКИНКА ПРИ  ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ  ПО РАЙОНУ БИРЖАН САЛ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

СоцСети


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

28.11.2017

Ашық сабақ

Білім беру саласы:Таным

Білім беру саласы: Сенсорика

Тақырыбы: Үлкен және Кішкентай

Мақсаты: Балалардың назарын әртүрлі көлемдегі заттарға

аударту, «Үлкен және кішкентай»

сөздерінің мағынасын түсінуге

қалыптастыра отырып, сенсорлы маторикалық

қабілеттерін дамыту. Балалар үлкен

және кішкентай заттарды көрсете білуге,

сөздерді дұрыс айтуға жаттықтыру.

Қолданылатын көрнекіліктер:

Әр түрлі көлемдегі жұмсақ ойыншықты

қояндар, әр- түрлі көлемдегі доптар,

шаршылар, қораптар

Сөздік жұмыс: Сәбіз

Билингвалды компонент: Қоян- Заяц


Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

Педагогтің басқару іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Балалардың назарын қонақтарға аударту. Олармен амандасу.

Жылулуқ шеңбері

Сәлеметсің бе менің көзім!


Сәлеметсіңбе менің мұрным

Сәлеметсіңбе менің аузым

Сәлеметсіңбе менің құлағым

Сәлеметсіңбе менің досым


Қонақтармен амандасады



Көздерін алақанымен жауып амандасады

Мұрнын уқалайды

Күледі

Құлағын уқалайды

Бір- бірінің қолдарынан ұстап амандасады.

Ұйымдастырушылық-ізденушілік

Балалар үстел басына отырады

Ғажайып сәт: Есік қағылады

Тәрбиеші: Балалар бұл кім болды екен деп есік ашады, есік сыртынан екі қаропты көреді.

  • Балалар біреу бізге мынау қароптарды
  • тастап кеткен сияқты.

Балалардың назарын қароптарға аудартады.

Балалар мына қароптар біркелкі ме?

  • Мынау қораптың көлемі қандай?
  • Ал мына қароптың ше?
  • Мынау қорапта гүлдер бар екен? Оның
  • түстері қандай?
  • Ал мынау қораптағы гүлдердің түстері
  • қандай?

Балалар қорапта не бар екен көрейікші !

Мынау не?

Билингвалды компонент: Қоян- Заяц

Екінші қорапты ашып қарайды

Ал мынау ше?

Қояндар бірдей ме?

Мынау қоян қандай?




Таң қалады







Балалар қаротарға таңырқай қарайды

Үлкен

Кішкентай

Қызыл Көк

Сары, жасыл


Қоян

Балалар қоян- Заяц деп қайталайды

Қоян


Үлкен



Ал мынау ше?

Балалар олар сендерге доптар ала келіпті

Тәрбиеші доптарды таратады

Балалар, үлкен допты жоғары көтеріңдерші , енді кішкентай допты жоғары көтеріп, үлкен допты түсіреміз




Балалар Кішкентай допты кішкентай қорапқа, ал үлкен допты үлкен қорапқа салып қоямыз.



Балалар мнау қояндардың үйлері болуға тиісті бірақ қандай қоян қандай үйде тұрады екен. Балалалар, Кішкентай қоян қандай үйде тұрады?

Үлкен қоян қандай үйде тұрады?


Балалар қояндардың қарындары ашқан сияқты. Қояндар нені жақсы көреді?

Сөздік жұмыс

Қане Сә-Сә-Сәбіз деп қайталап көрейікші

Балалар мына жерде көп сәбіз бар екен

Бір- бірлеп келіп қоянды тамақтандырамыз

Мәди сен қандай сәбізді алдың?

Ол сәбізбен қандай қоянды тамақтандырасың?

Сергіту сәті:

Ұзын құлақ сұр қоян,

Естіп қалып сыбдырды,

Ойлы –қырлы жерлермен

Ытқып-ытқып жүгірді

Қарап еді артына

Қиығын салып көзінің

Келе жатқан томпаңдап

Көжегі екен өзінің

Балалар біз мына шаршыларды қояндарға сыйға берейікші. Олар қораптарды өздерімен алып кетеді ғой сол себепті шаршыларды қораптарға салып берейік. Қандай шаршыны қандай қорапқа саламыз?


Кішкентай




Үлкен допты жоғары көтереді

Кішкентай допты жоғары көтеріп, үлкен допты төмен түсіреді.

Кішкентай допты кішкентай қорапқа, үлкен допты үлкен қорапқа салады



Кішкентай үйде

Үлкен үйде?



Сәбізді


Сә-Сә-Сәбіз



Үлкен сәбізді

Үлкен қоянды тамақтандырамын


Қимылмен қайталайды












Үлкен шаршыны үлкен қорапқа саламыз


Балалар енді қояндардың орманға қайтатын уақыты болды. Олармен қоштасайық.

Тәрбиеші қояндарды апарып, тағы бір қорап алып келеді.

Балалар қояндар сендерге тағы бір қорапша беріп жіберді. Ішінде не бар екен қарайықшы. Міне қояндарға сендермен қызықты болған екен. Ол сендерге рахметін айтып, мына тәттілерді беріп жіберіпті. Тәттілерді таратады.

Қонақтармен қоштасады.

Сауболыңдар қояндар.




Қорапқа таңдана қарайды


Балалар қуанады.




Біледі: Заттардың атауын, доп, шаршы, қоян, қорап, сәбіз

Түсінеді: Заттар көлеміне қарай үлкен және кіші болатынын

Қолданады: Үлкен заттарды, кішкентай заттардан ажырата білуді.

Дайындаған: М.А. Шакирова

Просмотров: 635


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст