Тақырыбы: Қызыл, жасыл, сары. көк.
Білім беру саласы: «Таным»
Кіші сала: Сенсорика.
Мақсаты: Балаларға негізгі төрт
түстерді топтастыруға үйрету: қызыл, сары, көк, жасыл.
Алдын – ала жұмыс және оқу іс - әрекетіне дайындық: «Түстерді қайталау»Тақтаға түрлі -түсті дөңгелектер ілінеді, жәнеде дөңгелек қойылады. Түрлі – түстерге тоқталу.
Балалардың ойынға деген қызығушылықтары артыру.
Сөздік жұмыс: Қызыл, жасыл, көк,сары
Дидактикалық құралдар: жемістер, түрлі-түсті дөнгелектер
Билингвистикалық компоненті: Қызыл -красный, Көк – синий, сары - желтый, жасыл – зеленый
Мотвациялық қозғаушылық:
Жылулық шеңбер:
Қане балалар тұрайық
Амандасып алайық,
Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Сәлеметсіз бе, қонақтар!
1 тапсырма: Балалар қане, қазір біз жемістерді қайталау арқылы бүгінгі тустерді анықтап алаиық « Жемістер» тапсырмасын орындайық «жемістер мен көкөністердін» аттарын атап тустерін анықтайық:
- Мынау кандай жеміс және көкеніс?
Балалардың жауаптары: алма, алмұрт, банан қырыққабат, қияр дурыс.
-Тустері қандай?
Балалардың жауаптары қызыл, жасыл сары.
- дұрыс жарайсындар.
Ұйымдастырушылық ізденушілік.
Ғажайып сәт Ал балалар енді карандаршы бізге коян коннаққа келіпті. Бізге тапсырма алып келіпті.
2 – тапсырма «Топтастыру»
Балаларға әр турлі дөнгелектың пышыны бар, ақ кағаз таратылады.Бөлек әр турлі тусті пішіндер таратылады. Балалар әр турлі пішіндердың ішінен ақ қагаздағы дөңгелектың тусіне сай топтастырады.
Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар,
Алдыннаң жел еседі
Кіп-кішкентай ағаштар
Үлкен болып өседі.
3- тапсырма: Себеттерге турлі түсті дөнгелектерді салу
Төрт себет беріледі «қызыл,сары, көк, жасыл» балалар себетке түстерді тауып себетке салады.
Рефлексиялық түзетушілік:
Балалар бүгін қандай жұмыс жасадық?
Қандай түстер үйрендік?
Жарайсыңдар балалар!
Мадақтау. Аялдамалар арқылы ойындар ойнадық.
Көк, сары, қызыл түстерді
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Түстерді танийды жемістердыбіледі
Түсінеді: негізгі түстерді ажыратады
Меңгереды: тустерды топтастыру меңгерді