2017 жылдың 12 сәуірінде шыққан "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" бағдарламалық мақаласында Нұрсұлтан Назарбаев жас ұрпақты тәрбиелеу болып табылатын, өзінің бастауларына, өзінің кіші Отанының, өзінің көпұлтты елінің табиғи және мәдени игіліктеріне құрметпен және ұқыпты қарайтын "Туған жер" ("Родная земля") бағдарламасын әзірлеуді ұсынды. Оның айтуынша, уақыт өте келе бұл бағдарлама өз шекарасын кеңейтіп, "Туған ел" ("Туған ел") бағдарламасына айналады.
"Патриотизмнің маңызды көріністерінің бірі-адамның туған жеріне, оның мәдениеті мен дәстүрлеріне деген ерекше ықыласы. Бұл кез келген халықтың мәдени-генетикалық кодының негізі", – деп атап өтті Нұрсұлтан Назарбаев. "Патриотизмнің ең үздік үлгісі - туған өлкенің тарихын зерттеу. Тарих – туған өлкесінің әрбір жотасы, тауы мен өзені туралы көп мәлімет бере алады. Әр өңірде өз халқына қиын уақытта тірек болған, есімдері халық жадында мәңгі қалған тұлғалар бар. Бұл туралы өскелең ұрпақ білуі тиіс», – деп жазады Президент. Оның пікірінше, туған жерге деген махаббат болашақта нағыз патриотизм сезіміне айналады.
Ақын Фариза Оңғарсынова:"..махаббатты көрсету әдістерін бір де бір кітапта игере алмайсыз. Отанға деген махаббат адам дүниеге келген кезде пайда болады және онымен бірге өмір бойы қалады. Тек бұл сезімді ояту керек". Шын мәнінде, қандай тартымды күш бізді бала кезінен қоршайды? Неге, тіпті туған жерлерінен ұзақ жылдар бойы кетіп бара жатқанда да, адам оларды жылулықпен еске алады, ал ауылда тұрып, үнемі өзінің туған өлкесінің сұлулығы туралы қонаққа мақтанышпен айтады? Бұл - ерте жастан бастап жүрегіне ең қымбат болып кіргеннің бәріне терең махаббаттың көрінісі.
Елбасының «Туған жер» бағдарламасын негізге ала отырып 2019 жылдың қыркүйек айынан бастап біз «Ұлылардың үні» жобасын жүзеге асырудамыз. Жобаның мақсаты - орта топ тәрбиеленушілерімен, ата-аналармен бірлесе отырып өлкеміздің тарихы, есімдері халық жадында мәңгі қалған тұлғалар туралы материалдарды зерттеуі.
Міндеттері:
Орта топтағы балалардан туған өлкеге деген сүйіспеншіліктің пайда болуын күтпеу керек, бірақ егер жобаны іске асыру барысында балалар аймақтың тарихы, көрікті жерлері туралы білім алса, өлке негізін қалаушы және даңқын шығарған адамдардың есімдерін білсе, аймақтың өмір сүру оқиғаларына қызығушылық таныта бастайды және қызметте өз әсерлерін бейнелесе, онда жобаның мақсаты мен міндеттері орындалды деп есептеуге болады.
Жоба негізгі 3 кезеңнен тұрады: дайындық, негізгі және қорытынды.
Дайындық кезеңінде туған өлке, оның тарихы, көрікті жерлері, өлкеміздің даңқын шығарған адамдар туралы білім мен түсініктерін анықтау мақсатында ата-аналардан сауалнама алып, туған өлкенің тарихы мен мәдениеті туралы білім мен түсініктерін қалыптасу деңгейін анықтау мақсатында балаларға диагностика жүргіздік. Сауалнама мен диагностиканың қорытындысына сәйкес ата-аналар мен балалар туған ауылы мен ауданы жайлы аз ақпаратқа ие екендігі анықталды. Осы нәтижелерді негізге ала отырып жобаның жұмыс жоспары құрылды.
Жоспарға сәйкес ата-аналармен бірлесе отырып, өлкеміздің тарихы, атақты тұлғалары бойынша әдістемелік, ғылыми-көпшілік, көркем әдебиеттерден, көрнекі және дидактикалық материалдардан ақпарат іздеу жұмыстары жүргізіліп келеді. Жинақталған ақпараттарды пайдалана отырып, топта заттық-дамыту ортасын құрдық, яғни «Рухани жаңғыру», «Туған жер» , «Ұлылардың үні» бұрыштары ресімделді. Бұрышта балалардың қарауы үшін әртүрлі дидактикалық материалдар (альбомдар мен буклеттер) рәсімделуде. Материалдар үнемі толықтырылып, өзгертіліп отырады.
Негізгі кезеңде балаларға бар ақпаратты үш білім беру саласы бойынша жүргіземіз: Коммуникация, Әлеуметтік орта және Шығармашылық.
Білім беру салалары жоспарға сәйкес айына 2 рет, 3 реттен бөлінді. Негізгі кезеңде ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрін әңгімелесу, слайд бойыша әңгімелеу, қолөнер, саяхат, сурет салу, видеофильм қарау, ән тыңдау, мәнерлеп айту, альбом, суреттерді қарау, сұрақ жауап түрлерін, әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып жүзеге асыратын боламыз.
Қортынды кезеңде өтілген тақырыптар бойынша диагностика жүргізіліп, брашюралар мен альбомдар, буклеттар мен презентациялар әзірленеді. Фото, видео есептер өткізіліп, жобаның нәтижесі жасалады. Жобаны қорғау мен тәжірбие бөлісу арқылы жоба қортындыланады.
Жоба бойынша қортынды сөзімді ақын Шал Құлекеұлының сөзімен аяқтағым келеді:
Адамға талай жерді көрген артық,
Танысып әркімдерді білген артық.
Мысырға патша болып тұрсаңдағы
Болмайды туып-өскен жерден артық
Назарларыңызға рахмет!